Friday, May 23, 2008

Миний маргааш бүрхэг. . .

Тийм ээ. Уул нь би ирээдүйтэй итгэлтэй нэгэн. Гэтэл яагаад ч юм цаг хугацаа өнгөрөх тусам миний ирээдүй миний төсөөлж байснаас өөр болоод байгааг л би зөнгөөрөө мэдэрч байна. Миний аз жаргалтай амьдралын маргааш, нөгөөдөр ер нь амьдрал минь хаашаа эргэх нь хэдхэн хүний пиво уугаад сууж байхдаа гаргасан бодлоос хамаарч байх ёстой юм бэ? Тэр хүн өмнө хаана боловсрол эзэмшээд, ямар амьдрал үзсэн болоод миний амьдралын дүр зургийг ийн зурна вэ? Асуултууд ар араасаа хөвөрсөөр. Ийнхүү бодсоор миний бие нэгэн санаачлаг гаргалаа энэ бол би ганцаараа ч бодоод байгаа юм биш. Бид бүгдээрээ л үүнийг бодоод байгаа юм шиг надад санагдаж байна. Бүх залуус үүнийг хүсэж, мөрөөдөж бодож байгаа.

Үүний төлөө, өөрийнхөө төлөө, ирээдүйн амьдралынхаа төлөө яагаад тэгээд санаа зовнихгүй, иргэний зориг гаргахгүй байгаа юм бэ? Бид чинь зоригт Монголын нэгэн хүмүүн биз дээ. Одоо энэ бүх утгагүй дүр зургийг таслан зогсоох болсон юм болов уу.

Монголоор дүүрэн докторууд, Монголоор дүүрэн ухаантнууд байгаад байдаг тэгээд яагаад ийм арчаагүй амьдраад байгаа юм бэ. Энэ бүхэнд би ганцхан зүйлийг л олж харлаа. Энэ бол ЗӨВ БОДЛОГО л байхгүй юм байна. Ерөөсөө л зөв хандлага. Хүний энэ баялаг бүтээх чадварыг үйлдвэр гэж үзвэл тэр үйлдвэрээс гарсан баялагийг хийх менежмент үгүйлэгдээд байна. Бид тракторын мотор боохлоороо наймын хувин боолт илүү гаргадаг гэж хөөрдөг шигээ тийм тэнэг хүмүүс юм болов уу. Яагаад бид бүх хүнийг оролцоог хангасан анх үндсэн хууль баталсан шигээ төгс хөтөлбөр боловсруулаад түүнийгээ амьдралд хэрэгжүүлээд явж болохгүй гэж. Би үүнийг л хэлэх гээд тойроод байна л даа. Ерөөсөө л ганцхан зүйл. Би ирээдүйдээ итгэдэг, өөрөөрөө бахархдаг, төрөө дээдэлдэг, түүхээ хүндэлдэг, мэддэг Монголын нэгэн сайн иргэн баймаар байна. Надад ганцхан ийм байхад зөв бодлого, ухаан л хэрэгтэй байна.

Үүний төлөө одоо нэгдэе ээ залуусаа. Үүний төлөө чин сэтгэлээсээ тэмцэе. Дуу хоолойгоо ордны үүдэнд биш цагаан цаасан дээр хараар буулгая. Дараа тэр хар үрийнхээ тариаг хураацгаая.

Миний санаачлагийг та бүхэн дэмжинэ гэдэг итгэлтэй байна.

Хүндэтгэсэн
Их Хойд овогт
Цагаан-Өвгөний Жадамбаа
99069293
99092956

3 comments:

MKH said...

Demjij baina! Chuham yag yah gej bga, uls toriin bus gedgee todotgoj ugmoor um baina naizaa!

Bodrol said...

Demjij bna shuu zaluu. Chinii ogson yriltsalagiig onoodor tsoo shine deer ni olj unshlaa. Sain bna shu. CHinii buxii l bidnii toloo xiij baigaa zuild bayrlalaa. Amjilt xusei.

Билгээ said...

найк нь хэзээд чиний талд шд.
Энэ бичлэгэнд яг юу хийх гэж байгаагаа ядаж ганц өгүүлбэр нэмэх хэрэгтэй байсын болуу. Юу ч мэдэхгүй хүн уншихад ойлгомжгүй л юм.
За амжилт