Sunday, December 28, 2008

Блогчидтой таардагшт

Ойрд уулзаагүй. За даа нэг орой гэрт нь очих гэтэл алга болсон тэр өдрийг эс тооцвол ч (гэхдээ уулзаагүй урьдчилж утсаар ярьсан юм л даа) уулзаагүй байсан найз Билгээгийнхээ төрсөн өдөрт очив. Нөгөө нэг төмөр замын удирдах газрын хойно байдаг нэг гоё ногоон байшин. Напелион гэдэг газар хэ хэ. Тэгсэн харин мань хүний төрсөн өдөр дээр блог эрхэлдэг найзууд нь иржээ. Би ч нэг их удаагүй л дээ. Юутай ч баахан блогчидын дунд орсон чинь айлаа штээ. Таминээ цаана чинь блогчид гэдэг бас нэг өөр ертөнцийнхөн үүсчээ. Гоё юм аа. Би дараагийн төрсөн өдөртөө заавал блогчин найзуудаа урина аа: А м л а я. хэ хэ. Блогчид түм түм наслаг. Миний блогийг миний хүү цааш нь авч явна гээд бодхоор л хэ хэ. Тэнэг байна уу. хэ хэ.
JD

4 comments:

Unknown said...

Хөөрхөн ийн ккк

XChuluun said...

xexe neeree l blog ertonts uustsen shu te

Anonymous said...

Эээмэээр ...
Блог бичдэг хүмүүс очих бололтой. Харин блогийг хийдэг хүмүүс нь очиж болох уу. Хэхэхэ
харин би энэ өөрийнхөө алдаатай бичдэгийг яаанааа ... хэхэхэ

UJ said...

Хэхэ.

Бичас блогчидтой байнга уулздийшт. Гоё шүү :). Бараг өдөр болгон комментооор бичилцэж, мэссэнжирдэлцэсэн мөртлөөөл санаад байдын хэхэ. Гэхдээ энэ блогспотыхон, блогмныхэн ч бужигнадаггүймаа коммент нь :p. Харин манайхан бол лайтай да kkk.

Надыг төрсөөдөртөө уриарай гэссс :)).