Wednesday, August 20, 2008

Бид санаандгүй биш сайнаар учирсан андууд юм шүү. . .

Одоо цаг яг 01:51 болж байна. Энэ бол 2008 оны 08-р сарын 21 буюу шөнө. Би гэртээ орж ирээд гуч гаруй минут болж байна. Магадгүй та яасан орой гэртээ ирдэг юм бэ гэж гайхаж байгаа байх аа. Ер нь бол би гэртээ их оройтож ирдэг л дээ. Гэхдээ байнга ингэж оройтоно гэж юу байхав дээ. Учир нь би олон жил хамтран ажилласан үнэнч нэгэн найзыгаа гэр бүлийнхэнэ хамт АНУ-руу үдчихээд ирж байна. Би сүүлийн бараг 5 жил МИАТ дээрээс хүн үдэж байна. Гэхдээ энэ удаагийн үдэлт яагаад ч юм нэг л тийм уйтгартай мэдрэмж өгөх юм. Би сайн санаж байна. Би анх их сургуулиа төгсчихөөд Улс төрийн Боловсролын Академид ажилд орсон юм. Юу ч мэдэхгүй ёстой л нөгөө нэг мангар бацаан байлаа штээ. Яг энэ мөч бол 2004 он байсан. Тэр жилээ би Ротари гэж нэгэн сайхан байгууллага байдаг тэдний доод ангилал гэж Ротаракт гэж сонсоод эрж гарсан даа. Эрсний эцэст Улаанбаатар гэж клубт хамрагдан явсан юм. Маш цоглог чадалтай олон залуучууд тэр клубт байдаг байлаа. (Хэ хэ одоо ч гэсэн байгаа шүү)
Тэр клубт Баагий гэж чухал царайтай, бас ажил хэрэгч нэгэн туранхай цагаан залуутай анх танилцаж андууд болсон юм. Тэр бол өнөөдөр миний дурсаад сууж байгаа анд минь юм шүү дээ. Бид олон сайн дурийн ажил хамтран хийсэн. Тэр болгонд манай Баагийгийн тэр идэвхтэйг нь яана аа. Үнэхээр идэвхтэй байдаг байсан. Ингэж явсаар бид анх удаа Туул Ротаракт клуб байгуулж ажилласан. Үүний дараа хамтран ажиллах болсон буюу Глобал Удирдагч Сан гэж байгууллагад мөр зэрэгцэн явлаа даа гэж. Хэ хэ. Бичсэнээ харсан чинь нээх өнгөрсөн хүний дурдатгал шиг болчихжээ хэ хэ. Гэхдээ миний уншигч найз минь тэр талаас нь харахгүй гэдэгт би итгэлтэй байна. Юутай ч цаг хугацаа их хурдан юм аа.
Миний найз удаан хугацаагаар АНУ-руу сурахаар явлаа. Миний найзын ажил нь бүтэмжтэй байж, юу санасан есөн хүсэл нь сэтгэлчлэн бүтэх болтугай. Найз нь ирэхэд чинь овоо их ажил амжуулаад байж байна аа. Чи гол нь таргалах ёстой шүү.
Энэ гоё үгс мессежрээр нисэж ирсийн. Би зохиогоогүй юм шүү. Ийгээд paste хийе ээ.
Zovoh tsagt orgood bosgoh ni chini nzuud,Zoriod ochihod tosood ugtah ni chinii nzuud,Gunisan tsagt setgeliig chin sergeeh ni chinii nzuud,Gutarsan uyd itgel ogoh ni chinii nzuud,Zadarch yvahad uhaaral hairlah ni chinii nzuud,Zangaa olohgui toorch yvahad chin chamaig geed ireh ni chinii nzuud,Uuralj buhimdsan uyd chin uuchlalt guigaad ireh ni chinii nzuud,Gants saihan ugeer dutaj yvahad chin Gartsaagui ter ugiig onoj heleh ni chinii NAIZUUD YM Shuu.
JD чинь гэж. Хэ хэ.

3 comments:

Anonymous said...

Unexeer saixan ugs bnaa. Iim ug xelsen xun bol sain naiz l baij taarna. Iim ugiig bas xuleej avch bgaa ni ch mon adil aldaxad xairan naiza baigaa bolov u ?

Anonymous said...

uneheer saihan bichjee neeren unen shuu baagii chi targalaarai hehe za tegeed sain suraad sain yavaad ireerei chamd amjilt husey daa nutgaasaa hol yavaa mongol huvguun chi eh orniihoo neriig undurt urguduggui yumaa gehed hairlaj yavaarai chamd tiim chadal bgaa gej bi medej bn itgej bn

Билгээ said...
This comment has been removed by a blog administrator.