Thursday, January 29, 2009

Миний ээж багш. . .

Загасчны морь усгүй гэж. . . Энэ үгийг мөн ч их сонсож дээ. Математик дээр даалгавараа хийгээгүй очихоор л багш загнадаг байлаа. Манай ээж физикийн багш хүн л дээ. Яагаад ч юм надад багш нарын баяр их ойрхон баяр байдаг юм. Манай ээж багш болохоор тэр байх л даа. Ээж сургууль дээр байнга таардаг болохоор ээжээсээ байнга та манай ангид л битгий физик ороорой гэж гуйдаг байж билээ хэ хэ. Ангийн хурал болно оо манай гэрээс хүн байхгүй. Ээж өдөр болгон ангийн багштай уулзаж байдаг болхоор хуралд суух шаардлагагүй хэ хэ. Би тэгээд л уурлана. Та одоо суучих л даа гээд л. Ээж тэгэхээр юунд нь суудаг юм өдөр болгон л сонсож байна гээд байдаг байж билээ. Юутай ч энэ баяр миний хувьд их дотно баяр шүү. Эцэг эхийн хуралд 10 жилийн хугацаанд нэг ч удаа очиж үзээгүй ээж гэвэл манай л ээж байх хэ хэ.
Хайрт ээждээ болон надад эрдэм зааж өгсөн бүх багш нартаа болон Монголынхоо бүх багш нарт баярын мэнд хүргье.
JD

2 comments:

Дүүрнээ said...

миний ээж бас багш хөөн сайхан буянтай мэргэжил гээлоо кк

Anonymous said...

eejtegeen baikhad bi bayan baisaaan...