Thursday, January 8, 2009

Нэг мэдсэн ах болсон байна.

Би бичлэгээ оруулчихаад хальт харлаа л даа. Тэгсэн нэг том ах ах нь хичээнэ ээ энэ тэр гээд баахан үг урсажээ надаас хэ хэ. Нээрээ бодсон чинь хүн болгон л намайг залуу хүн, залуу хүчин, залуу сэтгэлгээ гэсээр байгаад сургажээ. Би чинь бас дахиад доороо залуу халаатай юм байна штээ. Нэгэн зүйлийг ажаад байхад бидний дээд үе дүү нараа хүлээн зөвшөөрөх, тэдэнд боломж олгох гэдэг тал дээр их хүнд улс юм уу даа. Бодоод үзье л дээ. Нэг хүн шинээр ажилд ороход захийн хуучин кадр загнана, миалана. Жинхэнэ утга бол надаас илүү гарах вий дээ. Энэ яг намайг халаад оронд минь оруулах хүн гэж харна. Аа яа яа. Бас л аан. Тэгсэн чинь би бас амьдрал дээрээ тийм болчих вий дээ гэж. Бас л бодох асуудал тээ. Уул нь багаар л тоглох ёстой юм шиг байгаа юм.
JD

1 comment:

Anonymous said...

хэхэхэ манай ажилын ах эгч нар яг тэгдэг шдээ шинэков гээд жоохон миалаад байх шиг байгаан намайг. Тэхдээ би тэд нарт бууж өгөөгүй шүү өгөх ч үгүй. Энигй харин хатуу хэлчье. Яанаа их балай жоохон тэнэг юм биччихлээ уучилаарай