Sunday, June 15, 2008

Хоолон дээр. . .

Сай байцгаана уу миний эрхэм хүндэт зочидоо. Би нь ойрд улс төржөөл аймаар байна аа (Хэ хэ). Баян Монгол хөдөлгөөн эхлүүлээд. Ёстой нэг хөдөө явна гэдгийг үзүүлж байна. Өглөө энд, Орой тэнд гэдэг л болж байна. Энэ долоо хоногтоо багтаад 21 аймагтаа салбараа нээх санаатай байдаг. Гэтэл бүх зүйл сансанаар болохгүй л байна.
Өө нээрээ мангартаад хөдөлгөөнийхөө тухай бичхээ мартчихжээ. Хөдөлгөөн гэхээр жишиг хөдөлгөөнүүдтэй битгий андуураарай. Би бол бараг санаачлага гэвэл илүү дээр юм шиг санагдаж байна. Лу. Болдын санаачилсан Баян Монгол корпорацийн төслийг дэмжиж байгаа юм. Энэ их сайн судлагдсан бас хэрэгжээд эхлэхэд хүн бүрийн л асуудал шийдэгдэх учиртай юм. Миний зорилго бол шинэ УИХ, ЗГ-ийн хамгийн түрүүний хийх ажил энэ төсөл байх болно гэсэн зорилго тавьж байгаа. (Бурхан минь биелдэг л байгаа даа. Айж л байна шүү)
Ийгээд миний бие гүйгээд байна аа. Ажил гэж их, амралт гэж бага байна. Юутай ч энэ бичлэгээ заваараа хоолон дээрээ бичлээ. Намайг дэмжээрэй. Бид бүхэн эзэн Чингис хаанаараа омогшдог. Тэгвэл бидний өвөг дээдэс энэ сайхан баялагтай нутгийг бидэнд үлдээжээ. Харин бид энэ баялагаа одоо ашиглах, ажил болгох үлджээ.
Уул нь бичих юм, тайлбарлах юм их байна. Уншаад надтай холбогдож болно шүү
JD
99069293

2 comments:

Anonymous said...

Hi hiij buteehiin toloo yavdag zaluu anddaa amjilt husie olon olon zaluus chamaig demjij bga shu uragshaa

Anonymous said...

Sain uu? za yamartaich hodolgoonii chini ajild amjilt husii. Demjij bga shu. hereg garwal heleeree /ISAKA/