Saturday, January 12, 2008

Магистраа хамгаалчихлаа штээ....

Зээ энэ сайхан өдөр найз нь энэ их ажлынхаа хажуугаар хууль зүйн ухааны магистрын зэрэг горилсон бүтээлээ хамгаалчихлаа штээ. Гэхдээ үнэхээр чин сэтгэлээсээ тусалсан Үүрээ, Сувдаа, Түмээ нартаа баярласан шүү. Та нарын хүч их байлаа. Ингээд би хууль зүйн шинжлэх ухааны магистр боллоо доо. Сайхан байна аа. Энэ баяраа ч гэсэн та нартайгаа хуваалцах нь зөв болов уу гэж бодсон юм шүү. Өө нээрээ мартах шахлаа миний сонгосон сэдэв чинь "Монгол улсын их хурлын сонгуулийн эрх зүйн зохицуулалт, тулгамдсан асуудал" байсан юм штээ.

Цаг үеэ олсон сэдэв байсан. Санал солилцоход, танилцуулахад ч урамта й байсан шүү. Жанцан багш гэхдээ намайг хөөрхөн зулгаасан шүү. Хэ хэ. Гэхдээ би тэр хүнийг хүндэлж явдаг учраас тэр мөч надад хамгийн сайхан дурсамж болон үлдлээ.

6 comments:

Ачмаа said...

Амжилт хүсье. нээрээ сайхан мэдээ байна. 5 жилийн дараа доктор болоорой ок.

sissi said...

congratulations?????????????

Эрхэмээ said...

sain bn sh dee. Bayar hurgii.
Neeh udahgui Dr Jaagii gedeg neriig udahgui sonsoh bhaa gej naidaj bn.

GOOOOOD LUCK MAN

gegeen said...

ziak, congratulations then! Ikh zasag u?

* said...

gongratulations!

Baika Puntsag said...

JD, Masteraa amjilttai hamgaalsand bayar hurgie! Udahgui Doctor bolooroi! Chamd tiim saihan ireedui orgon neelttei baigaa shuu. Amjilt husie!