Wednesday, January 30, 2008

Мөрөөдөл нь ихдэж, хийх нь багдсан залуу үеийнхэн бид. . .

Говийн догшин ноён хутагт Данзанравжаа шүлэглэхдээ
Үүл нь ирээд бороо нь орох цагт
Үүдэн хойморийн ялгаа нь юу байна.
Үхэл нь ирээд үхэхийн цагт
Хөгшин залуугийн ялгаа нь юу байна гэж.
Ямар аугаа үг вэ. Түрүүлж төрсөн нь өндөр сүүлд төрсөн нь намхан байдаг хорвоо биш шүү дээ. Эрийн цээнд хүрэхэд бүгд л ижилхэн амьдардаг, иддэг, уудаг. Гэтэл бид бие биенээ дарж чи залуу, би хөгшин, чи туршлагатай, би болоогүй гэхлэн хэтэрхий их зиндаархаж байгаагаас олон зүйлд гацаа үүсээд байна. Яагаад бид хамтраад ажиллаж, дүүгийнхээ үгийг сонсож болохшүй гэж.

Би хааяа боддог. Надаас ахмад хүн зөндөө надад зөвлөгөө өгдөг. /Гэхдээ хэн өгч байгаагаас нь хамаарч би зөвлөгөөг нь авдаг/ Хэрвээ тэр хүн надаас илүү байсан бол надад зөвлөж болно. хэрвээ яг одоо надаас насаар л ах болхоос хйисэн бүтээснээрээ дор бол би сонсдоггүй. Нэг үг байдаг штээ. Чи баян уу гэж асууж л дээ. Тэгсэн үгүй чш гэж. Тэгвэл чи ухаантай юу гэж л дээ. Тэгсэн тийм гэж. Тэгсэн нөгөөх нь тэгвэл ЧИ ЯАГААД ЯДУУ байгаа юм бэ гэсэн гэдэг. Яг үнэн. Хэрвээ чи хэн нэгэнд зөвлөдөг лаг л юм бол яг тэрэн шигээ л байх ёстой. Би бол ингэж боддийн. /Гэхдээ буруу бодож байж бас болно шүү/

Ийгээд би өнөөдөр юу хэлэх гээд байгаа юм бэ гэхээр энэ олон тэтгэвэрийн өвөө, эмээ нарын амьдралын туршлагыг судлан тэднийг орчин үетэй холбон ажиллах хүч гаргавал бас л их хүч байгаа. Хүн гэдэг амьтан чинь ажил хийж байгаад гэнэт л нэг өдөр ажилгүй болонгуут сэтгэлээр унаад л шууд хөгширдөг гэнэ. Гэтэл өөр орон өнөөдөр хэдтэй хүн ажил хийж байна. Гайхамшигтай насалж байна. Энэ бол хөдөлмөртэй л холбоотой.

Манайхан шиг ажлын 5 хоногтой 2 хоногийн шоу-тай оронд бол хөгжил гэдгийг мянга яриад энэ цагаар ажиллавал бид дандаа хоцрогдсон загварийн хувцас өмсөж, дээр үеийн машин унаж, дандаа хүний хойноос дагаж гаднаас ирсэн шинэ бүхэн нь бидэнд нээлт мэт байх болно.

Бид хийе л гэж бодож байвал мөр зэрэгцээд хөгшин залуу, туршлагатай туршлагагүйгээ дуудалгүйгээр жинхэнэ утгаар ажилламаар байна.

JD

3 comments:

sissi said...

za zuv duu? nadaa zuvlugch dutaad baigaamaa?????? sain zuvluj baigaarai zahiralaa?

Нарангэрэл said...

tim shu.. Urgats arwintai talbaigaas bid horsiig n awch ugrtas muu talbaid shiljuuldeg shde.
Hen yu buteew, tuunii hodolmorin ur shim yuw gedgees shaltgaalj l bid henii ugiig chiheeree orulah uu gedeg chuhal ym shig bn lee.

I am really sure it

Duyana said...

Ǻâëºãºº õ¿ëýýæ àâàõ òàë äýýð ñàíàë òàíüòàé ñàíàë çºðºõ þì áàéíà. Ãýñýí ÷ áëîã ÷èíü òààëàãäàâ.
Àìæèëò!